Azjatki słyną ze swojej nieskazitelnej cery i pięknych, zdrowych włosów. Na ich czele szczególnie wyróżniają się Koreanki, których codzienna rutynowa pielęgnacja znalazła swoje fanki na całym świecie. Obecnie kosmetyki koreańskie są bardzo popularne i pozyskują coraz to więcej zwolenniczek. Jaki jest sekret azjatyckiej urody i jakie preparaty wybrać, by cieszyć się idealną cerą?
Koreańska pielęgnacja twarzy w 10 krokach
Rytuał 10 kroków jest perfekcyjnym sposobem na sprawienie przyjemności każdemu rodzajowi cery, pod warunkiem, że preparaty zostaną dobrane odpowiednio pod jej potrzeby. Wbrew pozorom nie jest to zbyt czasochłonny proces, ponieważ niektóre kroki wystarczy wykonać tylko co jakiś czas. Oto prosty przepis jak odwzorować azjatycki sposób na piękno.
- Krok 1 – demakijaż przy użyciu olejku
- Krok 2 – oczyszczanie przy użyciu kosmetyku na bazie wody
- Krok 3 – peeling
- Krok 4 – tonizowanie
- Krok 5 – esencja
- Krok 6 – serum
- Krok 7 – maseczka w płachcie
- Krok 8 – krem pod oczy
- Krok 9 – krem nawilżający
- Krok 10 – krem z filtrem
Dobór koreańskich kosmetyków
Kosmetyki koreańskie mają swoje własne cechy, którymi odróżniają się od ogółu preparatów dostępnych na rynku. Bazują na naturalnych składnikach, ale są także innowacyjne i zaawansowane technologicznie, dzięki czemu dobrze wpływają na różne typy cery a ich odpowiednie zastosowanie pomaga osiągnąć nieskazitelny stan skóry twarzy. Wszystkie miłośniczki koreańskiej pielęgnacji twarzy podkreślają, że przez zakupem należy dokładnie przeanalizować skład, co pomoże zapobiec przez wybraniem czegoś, czego skóra nie polubi.
W Polsce kosmetyki koreańskie są szeroko dostępne i można znaleźć je na półkach wielu drogerii (między innymi Lavandin.pl). Dotyczy to także ich zamienników pochodzących od polskich marek, które mają tak samo dobre składy. Aby realizować wszystkie 10 kroków pielęgnacji nie trzeba więc jechać do Korei po odpowiednie preparaty – koreańskie rytuały są coraz bardziej popularne wśród Polek, a marki kosmetyczne starają się sprostać oczekiwaniom klientek.