Wiele placówek z różnych branż wymaga rewolucji, aby polepszyć jakość świadczonych w nich usług i popracować nad umiejętnościami personelu. Trzeba przyjrzeć się zarówno umiejętnościom zawodowym, jak i interpersonalnym wśród personelu, aby zadowolić klientów i wyprzedzić konkurencję.
Batalia o klienta trwa
Artykuły fryzjerskie od Gobli to bardzo ważny element, po którym można ocenić jakość usług świadczonych w salonie fryzjerskim. Trzeba pamiętać, aby wymieniać akcesoria co jakiś czas oraz dbać o higienę i czystość. Fryzjer dotyka nie tylko włosów, ale też skóry głowy, dlatego higiena musi być na jak najwyższym poziomie. Przecież klient powierza w momencie rozpoczęcia usługi swoje zdrowie w ręce fryzjera i oczekuje, że wyjdzie z danego salonu cały i zdrowy.
Upiększanie
Akcesoria fryzjerskie mają za zadanie pomóc fryzjerowi w wykonaniu usługi zamówionej przez klienta. Prostownica, szczotki, grzebienie, suszarki – to wszystko pomoce, które musza być najwyższej jakości, aby fryzjer wykonał usługę na najwyższym poziomie. Tutaj, gdzie w grę wchodzi często być albo nie być klienta, nie ma miejsca na przypadek. Klient, wchodząc do salonu, powierza fryzjerowi swój wizerunek.
W wielu miejscach potrzebne jest ostre cięcie i prawdziwa rewolucja. Nie ma ona dotyczyć tylko akcesoriów fryzjerskich, ale całego miejsca, trzeba zatem prześledzić wszystko co dzieje się w danym miejscu, relacje między personelem i szefem oraz wdrożyć działania naprawcze.